dimarts, 6 de novembre del 2012

Introducció

Benviguts al Blog:

Aquest Blog ha estat creat per fer el seguiment de les tècniques i dinàmiques que els tres integrants de la pàgina fem amb el grup classe a l'assignatura Fonaments de L'educació Sociocomunitaria a la UAB en aquest curs 2012/2013. Volem compartir les experiències viscudes i les nostres reflexions quan hem dut a terme aquestes activitats a qui li pugui ser útil tant en la seva vida professional com personal o acadèmica. Nosaltres som els redactors d'aquests textos i oferim el dret  d'impressió, distribució, utilització, adaptació i linkació d'aquests, a qui sigui que els vulgui utilitzar. Estarem encantats de contribuir al nuvol de coneixements que ofereix internet i també de ser útils per qui sigui que els necessiti. Estarem encantats de respondre qualsevol dubte, així que si us animeu us podeu posar en contacte amb nosaltres.

Gràcies per mostrar el teu interès. 

Alex Cabrerizo         Marta Solé         Nerea Chacón  




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada